Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-11, 13:38   #6
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan Dere forklare hva vi nye trenger i "skapet"...og hva vi bruker det til :)

Opprinnelig lagt inn av Oddan, her.

Kjempebra....så Stevia og Fiberhusk er basisen kjempeflott!
Takker

Nja, det var bare noen eksempler som slett ikke er nødvendige. Sukrinmelis er mer anvendelig enn stvia og smaker bedre.Til marengs og marsipan f.eks. Nøtter og frø er det viktigste av tørrvarer menr jeg, for å lage kjeks etc. Du kan lage brøderstatning med ost og egg bare også,altså. Kokosmelk og kakaopulver om du vil lage deg kakao eller bruke kokosmelk til saus.

I skapet bør du ha en maskin som visper sammen egg etc. Du kan lage jukseloff av kun egg og salt.
Jeg har spist lavkarbo lenge men ennå ikke fått bruk for johannesbrødkjernemel og fiberhusk.

Du kan lage din egne fiskekaker med bare egg og trukket fisk også. Må ikke ha noe i tillegg.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat