Sv: Blodprøver ala Sofie Hexeberg
Nå ble det seint svar herfra, beklager!
Det jeg tenker nå er at jeg tror dette er et stoffskifteproblem i og med at det er 2år siden jeg gikk ned. At jeg nå spiser lite både av kcal og kh er noe jeg gjør nå, men jeg har ikke gjort det hele tiden. Det var etter en kjempefin vektnedgang med Fedonkostholdet at alt stoppet. Etter det spiste jeg mindre og mindre KH, jeg prøvde å spise mer fett, så mindre fett. Jeg spiste mer mat og mindre mat, mer grønnsaker og mindre grønnsaker, jeg kuttet ut meieriprodukter og kornprodukter, jeg kuttet ut all lightbrus, ingenting av dette har hjulpet meg, derfor begynner jeg å tvile på at dette er et matproblem for noe av alt jeg har gjort de to siste årene skulle vel i det minste ha gjort at vekta rørte litt på seg? Jeg har nylig tatt blodprøver og skal be om kopi av disse da jeg vil forhøre meg litt angående svarene, regner med at prøvene var "helt fine" siden legen ikke har ringt 
Når det gjelder spisdegslank så syns jeg dette er interessant. Jeg tenker at det kunne vært en fin start sånn for å spise litt mer riktig igjen og riktig sammensatt kost. Jeg har ikke store troen på at jeg vil gå ned, men jeg kan jo heller ikke være 100% sikker og jeg har nå aldri mistet håpet helt da. Og de punktene til Dollsine er fine. Jeg vet i hvert fall at det hadde blitt en periode uten mat-stress om jeg velger spisdegslank. Men så er det det at det koster jo litt, jeg bruker jo minimalt med penger på mat, så jeg ville valgt den billigste menyen, men hvor lenge? eller er dette bare noe jeg må se an kanskje. Jeg ser også at menyen inneholder måltider med nøtter og det kan jeg ikke spise. Men jeg vurderer dette seriøst nå. Har isåfall muligheten til å kjøpe maten nå på onsdag eller om 14 dager.
Jeg tror ikke jeg kommer til å kontakte Sofie igjen, hadde jeg gått ned med spisdegslank skulle jeg sendt henne en mail å fortalt om ståa, men jeg er litt redd for at hu vil dømme meg nå. Jeg skulle sendt henne mail underveis, men jeg får meg ikke til å gjøre det. Men på en annen måte er jeg registrert der og kan ta oppfølgingstime, så har jo muligheten om jeg skulle få lyst.
Spørs om jeg satser på spisdegslank..litt spennende også da 
|