Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 08:10   #327
€Lene€
Medlem

€Lene€ sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 42
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Uff, for en kjip uke Ingenting har skjedd verken den ene eller den andre veien. Var så godt i gang ved snikveiing i midten av forrige uke, men etter det så har det bare gått oppover. Begynte til og med og trene litt igjen.. Håper det kan løsne litt igjen snart sånn at jeg kan nå målet mitt til jul Lurer på om jeg må ta jobben med å regne karbohydrater til alle måltider? Mange her som gjør det?? Tror liksom at jeg ligger greit an i løpet av dagen, men jeg kan jo fort ta feil.

Tenkte å bake Ingers lavkarbobrød i dag, men det blei så svampete forrige gang. Kanskje det hjelper å knuse frøene som skal være med? Mener å ha fått med meg at karboinnholdet i linfrø øker når de knuses. Noen som veit om dette gjelder sesamfrø og solsikkekjerner også?

Også et spørsmål til Jeg kjøpte meg pulsklokke for noen mnd siden og den viser antall minutter kondisjon og fettforbrenning i løpet av treningsøkten. Føler jo absolutt at kroppen brukes mer når jeg jogger, men da kommer pulsen på et nivå som fører til kondisjonstrening. Hva tror dere er lurt? Det må jo skje noe med fettet på kroppen ved jogging også, eller??

Håper dere alle får en god uke Lykke til med god mat og trening! Håper det løsner for oss som står litt stille og at nedgangen fortsetter for dere andre

------

08. august: 78,4 kg
15. august: 77,2 kg -- minus 1,2 kg -- totalt - 1,2 kg
22. august: 75,8 kg -- minus 1,4 kg -- totalt - 2,6 kg
29. august: 75,5 kg -- minus 0,3 kg -- totalt - 2,9 kg
05. sept: 75,5 kg -- minus 0,0 kg -- totalt - 2,9 kg

Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage

Sist redigert av €Lene€ : 06-09-11 kl 08:23.
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat