Tråd: Soyamel..
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-05, 19:59   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Soyamel..

Neida, du går inn på "søk" oppfor her, så trykker du "avansert søk" og da får du opp en søkeside. I "nøkkelord"-kolonnen skriver du "soyamel". Ikke skriv noe i kolonnen for "brukernavn".

Til høyre (rett under "brukernavn") på samme siden ser du et vindu med alle temaene på hele forumet. Skroll nedover og trykk på "oppskrifter". Så trykker du "søk nå" nederst.

Da skal alle oppskriftene som inneholder soyamel komme frem.
Jeg pleier å gjøre slik ofte, om jeg feks har lyst på kylling en dag men ikke er sikker på hva jeg skal lage, så søker jeg slik på kylling, og da kommer det masse kyllingretter frem.

Du trenger ikke søke spesielt i oppskriftsforumet, men hvis du ikke gjør det får du frem alt på hele forumet som er blitt skrevet om soyamel eller det du søker etter, og da må du lete gjennom dagbøker osv. Stress.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat