Tråd: Sprite Zero
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-05, 21:40   #4
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Sprite Zero

Helt enig med de andre her - man reagerer forskjellig. Jeg tåler det fint. Men under induksjonen drakk jeg ikke brus, bare vann og litt farris. Prøvde meg en gang på et glass 7up light - men holdt på å spy fordi det var så skrekkelig søtt! Den følelsen gikk over, da...

Overdreven brusdrikking er selvsagt ikke bra, men jeg tror mange vil tåle en halvliter i ny og ne. Det er det der med aspartamen, da. Når det gjelder koffein er vi også forskjellige. For cola-elskere er det jo kommet koffeinfri cola nå. Den er vel også light - er den ikke? Har ikke drukket den her, bare i UK. Den var helt OK.

Sprite Zero pleier jeg av og til å blande med hvitvin. Greit alternativ til en kald pils på en varm dag.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat