Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 19:53   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Gallesmerter - what to do?

Konstante smerter kan tyde på en betennelse i selve galleblæren og bør undersøkes.

Eller vil jeg også foreslå at du ber om å bli henvist til operasjon! Det er svært sjelden at galleproblemer bare blir borte av seg selvom de har vart en stund.
Vet om folk som har drukket ren olivenolje etc for å få ut de steinene som er etc, men som sykepleier kan jeg ikke anbefale det!

Jeg hadde 10 kraftig anfall på 12 dager og måtte vente 6 måneder på operasjon. Slitsomt halvår med mye medisiner, lite barn og spl.utdannelse, men du og du så deilig det var etterpå! Kan ikke spise store mengder grønnsaker pr måltid, men har vent meg til fett igjen og har ingen problemer i det hele tatt!

Spis små måltider ofte, lite rå grønnsaker og ikke pøs på med ekstra fett!

God bedring!