Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 19:07   #61
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Og hva er det som er bra med den? Hva er forskjellen fra Braun sin? Følger det ikke med noen boller osv.? Jeg vil liksom helst ha en dings som kan gjøre det meste for meg uten å ta for mye plass og som er enkel å rengjøre. Om jeg virker forvirret, er det nok fordi jeg er det. Jeg har kjøpt alt for mange kjøkkendingser som ikke har levd opp til forventningene og bare blitt stående.

Følger noen små boller med Bamixen i hvert fall, men den er DYR i forhold til hva du får for samme summen av Braun!
Vil du ha en som kan gjøre nesten alt(ikke brøddeig eller stor pepperkakedeig) ville jeg gått for Braun!