Sv: Trenger innspill pga vektstopp
Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.
Det er mange familier som spiser lavkarbo, det er såmangt som er lavkarbo, ikke bare så lavt som mulig. Kan ser her feks
Takk for link med masse inspirasjon 
Jeg har ambisjoner om at JEG skal så lavt som mulig, mannen elsker mitt nye kosthold og at jeg lager så mye rart og er nyskjerrig og skal smake på absolutt ALT, så han har blitt LCHF'er han også, men han skjerier ut om han føler for det da (ikke har han probelmer med å ikke tåle enkelte matvarer sånn som meg og ikke trenger han å gå ned i vekt), Sønnen min er i utgangspunktet sukkeroholiker.
Favorittmaten hans er:
Pasta med smeltet ost ellr bare smør på.
Alle typer frokostblandinger: cornflakes, sjokoladekuler, puffet ris, puffet havre, honeycorn, weetos osv med melk og masse sukker.
Brød eller baguetter med smør og servelat eller gulost (ikke den verste varianten)
Dette kunne han fint levt på alltid! Derfor prøver jeg å ikke tilby ham dette, men andre ting istedenfor slik at han etterhvert blir vant til et mer balansert kosthold med KH, men med masse grønnsaker, kjøtt og ikke minst fisk også.
Håpet er altså at jeg skal gå ned i vekt og bli friskere, at sønnen min skal få et balansert kosthold med både kh OG proteiner og fett, og mannen henger bare på fordi han føler seg bedre enn på lenge 

|