Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 15:38   #316
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Bonus, her.

Dere har mer peiling på dette her og på prosessen.. Vi har vært på sykehuset et par ganger nå.. Mannen har levert sædprøven, og alt er visst normalt der.. Den timen jeg skal ha nå er på gynekologisk avdeling.. Noen som vet hva som skjer der og ellers videre?

Vi er på Ullevål, og der gikk gyn godt igjennom sykehistorie, alle tegn og symptomer, syklusen min (ha med oversikt over syklusene dine, jeg glemte de og følte meg teit ), de veide meg og så til slutt en gynekologisk undersøkelse med innvendig ultralyd. Etter alt dette fikk vi (mannen var med) skjemer til diverse blodprøver vi skulle ta (skumle sykdommer).

En stund etter dette tror jeg vi fikk et brev om at jeg måtte ta AMH-blodprøve.

En stund etter det fikk vi innkalling til samtale, og der gikk vi igjennom gangen i et forsøk, hvilken metode de ville bruke på oss, og enda en gynekologisk undersøkelse med innvendig ultralyd.

Og så sto vi på venteliste.

Nå venter vi på at mensen som aldri kommer skal komme, sånn at vi kan ringe inn og si at vi er klare.

Alt etter dette er et nytt og ukjent kapitel for meg

Det kan virke som om det er litt forskjellig praksis på de forskjellige sykehusene også.