Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 23:31   #6
oppavsofaen
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt...

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Jeg er ikke nazi, ligger vel på max 50, noen dager mer. Teller ikke, men prøver å spise ren mat, fokuserer på det, og holder meg unna de verste karboproduktene. Trener en del vil jeg si, sykkler 2-3 dager i uka til jobb, total 12 km, og jogger ca 2 ganger i uka, da 2,5 km. Vet ikke om jeg har gått ned noe, har ligget på 81-82 kg siden nyttår, gått opp og ned i perioder siden nyttår, på det meste har jeg hvert 86.

Begynt med trening i mai, men ikke hvert stirks i sommer med maten, heller konsentret meg om trening. Har holdt vekta, er strammere og mye friskere enn noen gang. Masse overskudd og god form. Håpe er jo fortsatt en dag å nå 65, men nå kommer vinteren, så det målet får jeg sagte skride meg fremot til neste sommer. Det viktigste for meg er å finne en livstil jg kan leve med, på alle måter

Da er du jo ganske aktiv! Du ligger altså jevnt på vekta når du gjør det slik? Det ALLER beste er jo såklart å føle seg frisk og å være i god form, noe du tydeligvis er! Da er jo vekttap bare en bonus! men om du har holdt på sånn siden nyttår og ikke veid deg siden da så må du vel ha gått ned?

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat