Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-11, 17:13   #1
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Lavt blodsukker

Hei.

For underkant av en uke siden var jeg hos legen i forbindelse med forkjølelse og grunnet noen andre greier ble det noen blodprøver. Da mente han jeg hadde veldig lavt blodsukker og skyldte på at det å gå på noe sånt(lavkarbo) og ha feber er dårlig combo. Jeg fortsatte kul som jeg er!
I dag var jeg hos legen igjen og sjekka blodsukker med mer, blodsukkeret er fortsatt kjempelavt og legen hevder at en sånn kur ikke vil passe for meg. Diabetes og evt andre sykdommer har man nå utelukket.
Jeg er ikke veldig glad for tanken på å droppe kuren, har pokker meg gått ned 13-14kg på litt over 1mnd
Han sier at jeg burde prøve å leve "normalt sunt" i en uke og se hvordan det ser ut etter det. Frister mildt sagt veeeeldig lite.

Noen andre her som har opplevd å få veldig lavt blodsukker når de går på ketolyse eller andre lavkarbokurer?

Greia er at jeg hadde en annen sykdom som gjør at jeg sjekker det meste ved blodet mitt en gang annenhver mnd og har aldri hatt lavt blodsukker, heller for høyt pga blodtap.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat