Tråd: Trenger råd
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-11, 20:49   #1
lizliz
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
lizliz er ny på veien

Trenger råd

Jeg sliter en del med at jeg blir så inspirert av alle dessert oppskifter her inne. Jeg har alltid synes at det er gøy å bake, men kun gjort det til spesielle anledninger, noen mer spesielle enn andre
men nå som jeg er på denne kuren for tredje uken på rad uten noe form for sprekk ( føler ikke jeg har lyst på høykarbo ting lenger heller) så har jeg rukket å få lest gjennom en del tråder. Jeg har da spesiellt sett mye på oppskrift tråder og har nå lyst til å prøve ut alt på en gang. Alt for mye gode kaker og snacks..
Så jeg som egentlig aldri har spist godteri annet enn i helgen føler nå en trang til å spise dessert hele tiden. Har ikke laget noen av kakene enda venter på en god nok annledning,men har testet litt andre ting som bacongull ( usj, ikke godt) 88% sjokolade, bringebær med pisket fløte, blåbær med fløte, og div nøtter.

Hadde jeg klart å holde meg til lørdagen så hadde det vel ikke vært så ille, men er redd mine utskeielser ødelegger hele kuren?

Så hvordan skal jeg få kroppen til å slutte å tenke at den vil ha noe søtt etter middagen ? Jeg spiser allerede masse fett, så tror det her er mer mentalt enn fysisk.

Noen tips? Hvordan stopper dere cravings?

Dør forresten etter å prøve å lage bounty!

lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat