Sv: Vektnedgang i svangerskapet
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Jeg ville heller fokusert på sunn trening for å holde ryggsmertene i sjakk, helst i vann. Selv reverserte jeg bekkenløsning ved hjelp av vannaerobic og yoga for gravide.
(forøvrig la jeg på meg 16 kg og gikk ned igjen 12, mao det meste som kommer på er vann og babyvekt. (eller mest vann... Babyen veide bare 2,4) og du vil vel at babyen skal ha et sundt og godt miljø med nok fostervann?)
Står på venteliste hos fysio heldigvis Har vurdert klippekort til bassenget, men det er da så himla dyrt 
Ja babyen skal ha det bra, det er ikke snakk om å gjøre noe som kan utsette den for fare Forrige svangerskap snakket jeg med forskere i forbinnelse med en studie av gravide, og ble fortalt at det ikke var vanlig å gi råd om å gå ned i vekt, men fordi jeg hadde BMI over 35 så var det ikke å fraråde med litt vektnedgang. Men det er ikke snakk om flere kg, mer det å ikke gå opp i vekt; at det som veier noe er babyen og det som hører til.
Ikke tro at jeg er ute etter storslanking i svangerskapet, det er ikke slik. Spør jo bare for å få vite deres mening og anbefalinger Hadde nemlig som mål å ha gått ned enda mer i vekt før neste svangerskap, for å være bedre rustet på en måte 
|