Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 22:12   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Takk kjæreste sambo

Takk kjæreste sambo for at du har holdt ut all den tiden jeg har vært syk.
Jeg har ikke løftet en eneste finger angående husarbeide, du har fikset alt.. Når jeg orket har jeg bakt brød eller laget middag, men thats it!
Kjæreste sambo... Takk for alle de gangene du har kjørt på mine barn hit og dit. Og takk for alle de gangene du har disket opp når de har hatt overnatting.
Kjæreste sambo... Vi fikk en utrolig hard start, men alle elsker deg. Mamma og pappa vurderer overta DEG hvis det blir slutt mellom oss!
Kjæreste sambo... Den omsorg du har vist meg dette/disse årene (jeg var syk lenge før jeg ble sykemeldt) gjør meg stolt og har gitt meg styrke. JEG skal være der for deg hvis/når den tid kommer. Vi skal overleve ALT!!!

Sambo fyller rundt år om få dager... Og jeg har ikke peiling på gave..Noen som har?