Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 22:29   #18
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Pleiadene her inne hadde et skikkelig utbrudd av brennkopper i fjor vår. Hun måtte flytte ut på hytta og gå naken pga alle sårene, fikk ikke på seg sko etc.
Hun smurte med fucidin, men ingen hadde fortalt henne hvordan man gjør det for å ikke smittte seg selv igjen og igjen feks! Husker ikke helt hvordan hun ble kvitt dem(du kan søke i journalen hennes), men det tok laaaang tid!

Da sønnen min hadde brennkopper andre gangen, var det kommet en ny stamme brennkopper som var resistent mot fucidin. På toppen av det hele klarte "hvem nå det er " å lage feil oppløsning medisiner, så de var alt for svake. Vi holdt på i evigheter og da han endelig fikk riktig medisiner og ble kvitt disse ekle sårene, hadde han smittet sin lillesøster og så var vi i gang igjen!

Dersom hudlegen ikke er langt unna, ville jeg ha dukket opp på legekontoret og forlangt hjelp!!! Rett og slett!