Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-05, 16:34   #10
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Frukt & Fiber fra Ortis

Opprinnelig lagt inn av Iset

Det ALLER beste produktet er vel VITA BIOSA, som jeg har skrevet masse om her inne før. Det tar ikke bare symptomene men hele problemet. Renser tarmen og forebygger (og kurerer, faktisk) en hel rekke alvorlige og mindre alvorlige sykdommer. Han som selger den ble frisk av leverkreft, hadde bare et par måneder igjen å leve. Dette er en god del år siden og han er frisk som en fisk.

Jeg kommer ikke på ETT produkt som er bedre. Har ikke ord for hvor bra det er!!!!

åjaa det stemmer du har jo overbevist meg om og kjøpe dette før ... hihi men hvor mye koster det ?? i det siste har jeg fått litt panikk for tykktarmskreft kom over en artikkel om det også så jeg på oprah ...

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat