Sv: Blodprøver ala Sofie Hexeberg
smgj: Tusen takk for at du tok deg tid til å se på det. Da er det vel ikke så galt likevel, jeg håpte nesten at det var helt på trynet sånn at det var en grunn til alt dette, men. Jeg vet det er teit, men det får nå bare være.
Titti: Hun tipset meg også om ED-dietten eller spisdegslank. Jeg vet ikke så mye om ED, men har lest bittelitt inne på nettsiden til Fedon. Man må vel ha oppfølging av lege eller noe hvis man går på den eller? Eller er det noe Sofie kan ordne? Hun sa ikke noe om det, men det ble bare nevnt som et alternativ for å se om et løsner. Gratulerer med vekttapet! 
maysa: Høres kjempebra ut! Jeg skulle vært hos noen som ser hele meg, jeg føler jeg trenger noen som kan hjelpe meg litt nå, både med vekt og psyke og alt. Det hadde vært godt.
Jeg skal snart til legen og jeg gleder meg ikke. Jeg skal be om å bli henvist så jeg får hjelp, problemet er bare hvor. Jeg er livredd for å havne hos noen som dømmer meg opp og ned pga vekten min.
Nå skal jeg ikke dra denne tråden lengre, takker alle sammen for svar og masse lykke til videre!
|