Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-11, 09:35   #20
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Det ble lagt ut en liste over tillatte doser, mener magnesium lå på 800... men skal se om jeg finner den igjen
Synes 200mg på c-vitamin er ille, nå får vi jo kjøpe større på apoteket uten resept. Beklager, bare et lite hjertesukk

Ja, enig. Men det ser jo ut til at det går greit å bestille fra Sverige (som shopping4net sender fra), vet ikke hvordan reglene fungerer i forhold til geografiske områder, men har så langt ikke hatt noen problemer tross skyhøye b-vitamindoser bl.a. Men som sagt, tør ikke å bestille vitaminer/mineraler fra iherb, ikke minst når jeg hører at tollen er ekstra oppmerksom på pakker derfra om dagen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat