Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-11, 12:45   #162
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen

Hei. Da er jeg klar for å begynne på igjen med mer restriktiv karbohydratredusering i kostholdet. Sommeren har vært full av mye dritt for å så det mildt, og den har jo vart ganske lenge også

Meeeeen, jeg tror jeg må ha myyyyyeee drahjelp om jeg skal klare å holde meg der. Har prøvd flere ganger i sommer, men etter to-tre dager har jeg vært på kjøret igjen. Det er ikke brød, potet osv som er problemet mitt. MEN sjokolade, godteri og is i lange baner. Klarer jo bare ikke å la være!!!!! Æsj, kjenner jeg blir FRUSTRERT av å være så jævlig avhengig av slikt.

Kun en ting som har vært positivt med dette i sommer, og det er at jeg har funnet ut hvor mye jeg kommer til å gå opp i vekt når jeg skal stabilisere. 3-4 kilo for å være nøyaktig Så da må jeg faktisk i realiteten gå ned 15 kilo da for at jeg skal være "normalvektig". Men jeg må ha delmål så jeg vil i første omgang satse på 7.8 kilo for da vil jeg være 70 kilo og det er det leeeenge siden jeg har vært

Håper på oppbacking når jeg kjenner suget blir for stort

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat