Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-11, 14:34   #23
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, enig. Men det ser jo ut til at det går greit å bestille fra Sverige (som shopping4net sender fra), vet ikke hvordan reglene fungerer i forhold til geografiske områder, men har så langt ikke hatt noen problemer tross skyhøye b-vitamindoser bl.a. Men som sagt, tør ikke å bestille vitaminer/mineraler fra iherb, ikke minst når jeg hører at tollen er ekstra oppmerksom på pakker derfra om dagen.

Uten å kunne det helt og skulle påstå noe "svart på hvitt", så er det stor forskjell på å bestille fra EØS-området i forhold til andre steder. Fra EØS-området skal du kunne bestille det som er lov der du bestiller fra. Til eget bruk.
Fra iherb, så er det lurt å holde seg under norske grenser. Ellers kan det bli stoppet. Her er lista jeg snakket om - som kennygirl la ut link til i iherb-tråden. Ser det står 600mg på magnesium (døgndose), lista ligger som vedlegg 1, bittelitt nedover

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat