Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-04, 13:31   #1
Charlie
Juniormedlem

Charlie sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus/Provinice Utrecht
Alder: 49
Charlie er på en erverdig vei
Cool

Spørsmål ang Eurodiett

Begynte på fredag (nå er det søndag), så det er nå tredje dagen. Igår kveld begynte ketostixen å bli relativt mørk, går dermed ut ifra at jeg er på vei inn i ketose. Legen min sa at jeg kom kanskje til å føle meg litt uvel de to-tre første dagene, men jeg har følt meg helt fin frem til idag. Idag derimot, var jeg skikkelig kvalm etter frokost... og føler meg litt slapp og urven. Vet ikke om det er dietten eller noe annet. Jeg er relativt flink til å drikke, både vann og koffeinfri te, og bortsett fra selve produktene har jag ikke tilført noe annet nytt. Jeg har også vært nøye med å salte maten godt. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Når forsvinner kvalmen, og har jeg gjort noe galt?

Dessuten har jeg gjort en bommert... både fredag og idag. Jeg har ikke lært meg grønnsakslista utenadt ennå, og spiste derfor en grønnsak som ikke er tillatt, nemlig løk. Det stod nemlig på tips ang supper at man kunne ha det i for smakens del, og da tenkte jeg ikke så langt at dette kunne gjelde fase 3 (og eventuelt fase 4), så jeg sjekket ikke på lista over tillatte grønnsaker. Det var ikke mye løk, kanskje en halv mellomstor løk på fredag og en idag. er det tilnærmet krise, eller er det ikke noe problem? Idag hopper jeg over å spise bar og grønnsaker fra liste 2 da, i håp om at det skal veie litt opp for det.

Takknemlig for svar (og eventuelle tips :-))

Charlie

Charlie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat