Veldig rare symptomer på sykdom
Dette har ikke noe med lavkarbo å gjøre, men jeg vet at det er mange her som er veldig kunnskapsrike når det gjelder kropp og slike ting. Jeg har noen veldig rare symptomer, og legen min klarer ikke å finne ut hva det er. For en uke siden ble bena mine veldig hovne og vonde, kanskje spesielt det venstre. Jeg hadde akkurat flydd langt, så jeg bare antok at det hadde noe med det å gjøre. Om morgenen er det bare litt hovne, men utover dagen blir de så hovne at jeg må nesten ligge med bena i været. Det prikker også i de noen ganger. Så for 3 dager fikk jeg en merkelig følelse i halsen. Det kjennes som om huden på halsen strammer seg, både utvendig og innvendig jeg jeg får nesten følelsen av å bli kvalt (Men jeg blir overhodet ikke kvalt altså). I de siste dagene har jeg bare hatt antydning til stivhet i halsen på morgenen, og så utpå formiddagen blir det bare stivere og stivere. Det føles som om halsen er for stor for huden, litt vanskelig å forklare. Jeg føler også et enormt trykk og press inni hodet og halsen, men bare utover dagen (ikke om morgenen). Går ikke på noen medisiner.
Sorry for langt innlegg utenfor tema, men begynner å bli litt bekymret. Er det noen som har noe peiling på hva det kan være??

|