Sv: Sulten hele tiden
Opprinnelig lagt inn av Lulla84, her.
Det har gått en del over det nå, men er det normalt. Jeg følte meg sulten hele tiden i starten når jeg begynte på lavkarbo, nå har jeg ikke det og spiser ikke frokost før senere ut på dagen. Tvinger imeg noe raskt før jeg sykler guttungen på skolen, gjerne to osteskiver rullet sammen med skinke.
Er det flere som har opplevd dette her, og hvis det begynner igjen, er det det at jeg bare spiser for lite ?
Jeg har hatt samme problemet. Nå kan jo jeg bare snakke for meg selv men jeg tror det hadde noe med karbo-inntaket mitt før. Jeg er vandt til frokost med brød og MELK ikke minst! Og ofte poteter, potetmos, pommes frites eller ris ved siden av middagen og ofte rett i koppen eller nudler til lunsj, eller mer brød... Nå følte jeg at jeg byttet ut alt med salat eller grønnsaker som ikke metter like godt... Jeg har vendt meg til det nå etter to uker gudskjelov og det er veldig deilig =)
Jeg liker ikke det du sier med frokosten din da. Det er jo et kjent faktum at forbrenningen din starter med frokosten. Frokost er jo det viktigste måltidet, og det holder kroppen i gang. Jeg anbefaler deg virkelig å spise frokost av et eller annet slag. Forbered den gjerne kvelden før. Kan jo hende dette hjelper også, for da har du noe i magen fra morningen av. To osteskiver med skinke er jo alt for lite!

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
|