Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 10:19   #3449
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godmorgen alle sammen! Ønsker dere en god dag!

Hihihihi - en tjenende ånd kan alltid komme godt med, Sanna
Godt å høre at det finnes gode unntak fra følelsen jeg sitter med fra i går kveld da
Nå tror jeg hverken de slår eller er utro disse mennene heller, så det er jo de som har det enda værre, men hvordan å verdsette disse kvinnene det vet de jammen ikke! -Stakkars skjønne småbarnsmødrene jeg hadde her som jobber livet av seg med både krevende jobber, barn og hus og hjem, med menn som sitter i sofan og ser på og forventer å bli oppvartet på samme måte som småungene sine - jeg burde vel ikke bli sjokkert Men den ene av disse jentene tror jeg ikke er mange stegene fra å flytte ut for seg selv altså.....
Uanseett, tror vi alle hadde litt på hjertet som vi trengte å få ut, så det var en befriende kveld
Og i dag har jeg hodepine....nei nei nei til alkohol i ketose

Sånn går det, når du går på fylla !!
Fra spøk til alvor : Trodde dagens unge menn var mere vant til å ta husarbeid, matlaging og ungestell, jeg.
Sånn er det iallefall hos datteren min. Tror jammen svigersønnen min er flinkere med både støvsugeren og komfyren enn datteren....
Sønnen min er kanskje ikke den store hus - og klesvaskeren, men han lager nesten all maten og har alltid tatt mye ansvar for ungene.
Skulle tro de var italienere alle de mennene som sitter og venter på oppvartning. De får heller reise hjem til mamman sin, da !!

I dag er det et he... vær her. Lenge siden jeg har sett sånne elver som renner nedover veien her. Det bøtter ned og ikke med måte da !
Holder meg inne i dag, jeg !