Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 16:11   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke til biff

Jeg ble fortalt at man kan la biffen stå i timesvis på ca 60 grader i stekepose/ildfast form med lokk i stekovnen eller i en pose som tåler 60 grader i en kjele med vann som holder konstant 60 grader. Når man da skal spise så tar man frem biffen og freser den i full fart på stekepanna. Da blir den ca rå/medium. For dem som vil ha den mer stekt er det bare å frese den litt ekstra. Biffen ER jo ferdig, det er bare skorpen som mangler. Det er derfor man kan få biffer som er flere cm tykke, men den er like mør og fin hele veien igjennom. Jeg gjør det noe ala denne måten med biff jeg også. Men da steker jeg hele lunsa og deler opp i skiver etterpå.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat