Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 17:11   #3
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - sopp og bakteriell vaginose i underlivet

Da jeg gikk på candidadiett så var det nettopp beskrevet sammenhengen mellom sopp og candida. I boka jeg leste ble det sagt at å behandle sopp uten å samtidig sjekke for og eventuelt også behandle candida (og implisitt gå på en diett med redusert mengde lett tilgjengelige karbohydrater) ofte var bortkastet jobb. Fordi soppen i mange tilfelle var et resultat av candidaoppblomstringer.

Så at lavkarbo kan endre miljøet i kroppen og kanskje også skjeden er vi enige om , men er du sikker på at dine kilder mente at lavkarbo skulle kunne forverre problemet? I så fall gjelder det kanskje kun bakterier?