Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 21:02   #161
Caprifolium
Medlem

Caprifolium sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Caprifolium er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Aggzy, her.

Yey! Men vi er flere også. Skal prøve å få dratt med meg ei til, så kan vi skravle til krampa tar oss. He, he. Gleder meg til å passer de magiske 12, jeg også. Det blir liksom litt mer virkelig, da. Akkurat nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Bare helt usannsynlig og ubarmhjertig TRØTT!!! Men jeg vet det går over, så.

Så hyggelig! Fint å ha noen fler med det samme fokuset, vi blir jo fort litt opphengte i vår egen tilstand

Var det uke 9 du var i? I så fall er det jo ikke såå lenge til uke 12, håper du får tilbake litt energi og krefter til den tid, kanskje før.

Jeg sliter skikkelig med humøret for tiden, innimellom føler jeg meg ganske trist, dvs jevnt over litt lite glad, og jeg svinger mer enn godt er, jeg er veldig utålmodig og til dels sint. Selvfølgelig også innimellom overdrevent rørt, men det er jo som forventet. Det er sinnet/oppfarenheten som er værst. Jeg antar at det er fordi jeg er sliten, og håper et stabilt lavkarbokosthold vil hjelpe meg til et mer stabilt lynne.

Jeg kommer så fort i ketose forresten, ble litt overrasket. Jeg kjenner det godt på kroppen, og måtte også måle med stix. Kjennes ut som jeg går inn og ut hele tiden, det må være noe med graviditeten

Jeg synes jeg er ganske large med karbohydratene, men ikke nok tydeligvis. I dag måtte jeg hive innpå en yoghurt og en kiwi bare for å komme over nivået for meg, som jeg begynner å skjønne bør ligge helst et godt stykke over 60 g, gjerne mer.

God kveld til deg, Aggzy, og eventuelle andre som måtte titte innom

Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat