Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-04, 08:04   #4
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Hmmm.... nVet liksom ikke om jeg tør å prøve... Nå er jeg så godt i gang, og kiloene raser av, så jeg er redd fro å ødelegge alt.... Men jeg har fryktelig lyst på Pepsi-max... ikke hele tida altså, bare på lørdag...

Vi var i bursdagselskap i går, og ble servert kaker i "hue og ræva", jeg spiste ingenting!! hadde med meg en bitteliten skål med peanøtter, og tok knapt 5-6 stk. tror jeg... Håper ikke DET har ødelagt noe....

Skal i selskap igjen på tirsdag OG onsdag neste uke... Jeg HATER selskap! Alle skal bry seg hele tiden med hva jeg spiser (eller rettere sagt, hva jeg IKKE spiser...) Men jeg SKAL klare det jeg! Skal bevise at JEG er sterkere enn DEM!!

Så det så!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat