Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 12:23   #162
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

Hei på dere!

En liten hilsen fra uke 39 eller 40 eller hva tickeren viser nå, har termin i helgen.

Er lei og klar og har huset fullt av ting som er ubrukelige og bare i veien før babyen kommer.

Falsk alarm nå i helgen, fikk sendt vekk poden, men det ble ingenting. Og idag kan vi ikke føde allikevel, for svigermor har sagt at da er hun sikker på at det skjer, og hvis du lurer på hvorfor det kan bli feil så kjenner du meg dårlig og har kanskje ikke pleid omgang med gravide i det hele tatt.

Og dette er sannsyligvis min siste, og godt er det, for hvis noen skal spå barnets kjønn på mageform en gang til .... "jeg kan ikke skjønne at det skal bli en pike for blæblæblbæ " Gjerne etter ultralyd med gode blider man har sett selv med egne øyne. Litt problemer med tålmodigheten altså... Eller spå fremtidig temperament på ungen ettersom svangerskapet arter seg, Jaisus. Folk burde beskyttes mot seg selv, eller i det minste mot meg.
Hvis jeg mot formodning skal ha en tredje så skal jeg starte registrering av alt det teite og motstridende folk sier om at guttemager alltid er slik eller sånn (uten unntak fremsatt av damer med ett barn) og hva tanta til naboen sier om når kvalmen begynner og at man ikke må spise kruspersille for krøller er så plagsomt på babyer....

Overdose i familieselskap, beklager...

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat