Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 01:12   #2
LiseSJ
Medlem

LiseSJ sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 35
LiseSJ er på en erverdig vei

Sv: trening for vektnedgang, det skjer 0 og ingenting!

Opprinnelig lagt inn av mio87, her.

hallo..

jeg har jo lusket rundt her på forumet før med mine ymse symptomer, et av dem er at trening ikke lenger gir meg energi, den suger det utav meg. men, jeg prøver og trene likevel, for jeg vil vil vil ned i vekt!

trener annenhver dag nå (imponerer meg selv stadig vekk!), hvorpå det da blir styrke for bein,rumpe,lår,nedre rygg ene dagen - og øvre rygg, skuldre, armer og nakke neste dag, og sånn går no dagan..

menneh, jeg går jo ikke ned i vekt! trener altså da også cardio 15 min først (klarer ikke mer enn det, veier jo også veldig mye)

er på generell lavkarbo nå fordi ketolyse ødelegger veldig for hodet mitt mtp migrene, så ketose er ikke aktuelt for meg nå, hvis jeg vil ha et liv med mange migrenefri dager mener jeg ;P

takker for alle tips og råd!

Kan du ikke gi oss en typisk dag med mat for deg? Sånn f.eks i dag (eller i går burde jeg vel si nå), hva har du spist? Hvor mye vann har du drukket?
Og har du et spesielt treningsprogram foresten? Du bytter vel på å trene de forskjellige musklene går jeg utifra, så du ikke sliter ut kroppen din helt. Har du en PT?

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
LiseSJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF Svar med sitat