Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 14:43   #1
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Er det uheldig å gå inn og ut av ketose?

Jeg har fulgt Sofie Hexebergs råd noen uker nå, og kuttet ut karbohydrater fra kosten. Men jeg spiser fortsatt frukt et par-tre ganger om dagen, så jeg antar at jeg går litt inn og ut av ketosetilstanden. Har dette noen betydning? Jeg er godt fornøyd med vekttapet så langt, snaut fem kg på fem uker. Synes heller egentlig ikke ketoseånden er noe særlig behagelig, men det venner man seg kanskje til? Har dere kanskje noen gode råd til en nybegynner for å skjule denne rare smaken i munnen?

Utover dette er jeg svært fornøyd, god mat som metter lenge og et energinivå jeg ikke har vært i nærheten av på flere år! Så dette er jeg bare nødt til å fortsette med!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat