Sv: Mer enn 50+ kg overvekt
Opprinnelig lagt inn av Succeed2011, her.
Jeg har ikke tenkt å gå lenger enn to uker på pulver. Jeg hadde aldri klart ni uker, så du var kjempeflink som klarte det altså! Den største grunnen til at jeg valgte Easylife var for å få en - støttegruppe eller hva jeg skal si. Jeg er enslig, så jeg har ikke en partner å støtte meg på. Planen er to uker med pulver og deretter lavkarbo og trening. Håper min erfaring med Easylife blir bedre enn din. Jeg kommer til å skrive journal om hvordan ting går. Jeg har allerede betalt og skrevet under på kontrakt, så nå må jeg nesten gjøre det jeg kan for å få det til å fungere. Sette pris på kommentaren din da. Det er alltid greit å høre ris og ros synes jeg.
Hvordan går det med deg nå da?
Klarte og klarte fru Blomm det var ikke akkurat som om jeg bare drakk de heller. Det ble rett og slett for strengt. Ingen te om det var frukt-te,ikke tyggis,ingenting. Og shakene er ikke akkurat gode
Vi fikk beskjed om at de som veide mest (var forskjellige vekter på alle) skulle gå på shaker i 9 uker,men det var max. Problemet mitt var å begynne i jobb igjen,som kuttet treningen og samtidig som oppfølgingen av de stoppet...da ble det lett å bare spise litt sjokolade,så litt til,litt til...
Var på 90-tallet når jeg var "lavest" på kuren,mens nå er jeg over 115. Kanskje til og med 120 helt krise med andre ord.
Men jeg har en småttis på snart 5 mnd som blir fullammet fortsatt,så jeg avventer å begynne på lavkarbo enda. (og jeg klaarer ikke å bare redusere litt...må gå fullt inn for det!)
|