Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 08:40   #6
Olive Oil
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Back in style!

Her kan jeg også slenge meg på. Etter en planlagt sprekk ifb. med danmarkstur i sommer, fikk jeg liksom ikke hentet meg inn igjen. Var i ketose fra april til juli, og gikk ned 12 kg. I begynnelsen av juli var jeg så drittlei fett og dårlig matlyst at jeg bestemte meg for å prøve et mer moderat lavkarbokosthold etter ferien, men kunne bare konstantere at det ikke er noe for meg. Det er mye lettere å gå på en smell når jeg ikke er redd for å falle ut av ketose, synes jeg.
Veide meg ikke i sommer, men gikk nok opp en 4-5 kg., tenker jeg..

Nå har det vært så turbulent i livet mitt noen uker, med bl.a. en ex som lager krøll med samvær og oppfører seg som en idiot (5 år etter brudd!), at det har vært vanskelig å holde fokus på kosthold. Satt for meg selv i helgen og tenkte over saker og ting, og kom til at jeg faktisk kan kontrollere NOE i livet mitt, altså vekten.

Begynte på ketolyse igjen på mandag, og gikk på vekten i dag tidlig. Den viste 2 kg. mer enn før ferien, og det er jeg egentlig fornøyd med. Nå er det hårda bud i noen måneder igjen, og satser på å klare rundt 10 kg. før jul.

Gidder ikke forandre på tickeren min, for jeg regner med de to kiloene snart er borte.

Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat