Jeg må si jeg synes dette er lettere enn noe annet jeg har prøvd i alle fall. Grunnen til at det er lettere er for at du slipper blodsukkersvingninger, sug og sult. Så lenge jeg passer på å få i meg nok fett holder jeg meg mett mye lengre enn jeg noensinne har gjort i hele mitt liv, bare det alene er grunn god nok til å fortsette med dette kostholdet Jeg tror imidlertid at hvis man ser på det kun som en "slankekur" og mener man skal tilbake til "normalt" kosthold igjen, så er det veldig lett å komme tilbake til gamle vaner og dermed også havne tilbake på gammel vekt. Ser man det imidlertid som en omlegging av livsstil og prøver å lære mest mulig om både hvordan kosten påvirker prosessene i kroppen generelt og hvordan din kropp reagerer spesielt, tror (og håper) jeg at man har mye større sjanse for å lykkes Istedenfor å fokusere på hva du må "gi opp" så fokuser heller på alle de mulighetene som ligger i dette kostholdet, det er faktisk utrolig mye god mat du kan lage og utrolig mange variasjonsmuligheter. Lær deg å lage god mat på nye måter, -ta det som en utfordring og læringsprosess, da blir det gøy i tillegg! Og vet du, jo mer konsekvent du er og jo flere ganger du sier nei til utskjeielser, jo lettere blir det faktisk å fortsette å være konsekvent og å si nei. -Samt at resultatene på vekta selvfølgelig blir bedre da Ønsker deg masse lykke til!