Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.
Jeg noterer et tap på 700gram denne siste uken også.
Vekt sist uke 81,7 kilo
Vekt denne uke 81,0 kilo
Ser 7-tallet blinke i det fjerne nå og det kjennes bra ut! 
Jeg har hatt en uke med litt rødvin et par kvelder og jeg sjekket ikke engang innholdet i den rødvinen. I tillegg har jeg spist dessert på 3 av ukens 7 dager. Jeg opplever også at jeg har spist mye og god mat i tillegg til å ha trent mye. Jeg ser sammenhengen mellom mye trening og ikke fullt så mye vektnedgang, men velger heller den varianten. Jeg har fått ben av stål!!! Hehe. 
Det skjer mye med kroppen min nå og utfordringen blir nok å henge med mentalt. Jeg kjenner at det er litt vanskelig, men jobber på.
Nå er jeg omtrendt halvveis til det endelige målet mitt slik det var satt opp opprinnelig. Jeg er litt i tvil om målet er korrekt, men bruker ikke noe krefter på det nå. Jeg tar det etterhvert. Det er ikke noe mål for meg å bli tynnest og slankest mulig og når jeg ser hvordan kroppen min har endret seg på den tiden som har gått til nå, så lurer jeg på hvordan den eventuelt vil se ut med like mye ned til. Det er slettes ikke sikkert den vil det.
Jaja. En ting av gangen.
Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier, om det mentale som ikke henger etter. Hvordan skal man klare å jobbe med dette tror du??
og BRA jobba!! wow 700gram er jo veldig bra, spesielt når du går ned minst 1kg nesten hver uke!!!!
|