Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 17:56   #29
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Gutt på 8 som trenger omlegging av kosten ...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hun kan fortsatt ha polypper eller vondt i halsen eller tennene, da!
Har også hørt om noen få tilfeller der restmandler har vokst seg digre!

Du må jo være enig i at det ikke akkurat er vanlig at en 11- åring ikke klarer spise kjøtt etc. Hvor store biter spiser hun av andre ting, da? Fintygger hun absolutt alt, eller har hun hengt seg opp i at hun ikke kan spise kjøtt feks? Jeg har litt angst for å sette ting i halsen etter forskjellige gufne episoder.

Er hun i det hele tatt utredet eller er det noe man liksom tenker at "bare er sånn"? Må jo være kjempeflaut om man er borte og ikke kan spise kjøtt! Min 12- åring hadde nok heller holdt seg hjemme, vet jeg!

Hun er ikke utredet med tanke på dette nei, annen mat går helt fint - brødskiver, poteter, grønnsaker, godis og alt sånt går ned på høykant så det er neppe noe fysisk galt i munnen, det sitter nok mest mellom ørene tenker jeg. Jeg husker ikke hvor gammel jeg selv var da jeg begynte å spise rent kjøtt og ren fisk, men jeg husker jeg spiste bare julepølsa på julaften lenge før jeg prøvde meg på steika. Broren til 11-åringen var likedan, men han har blitt bedre de siste par årene (han er 13 nå) så jeg regner med det går seg til jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat