Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heia! Jeg kommer gjerne på salsakurs Bente; men synes det er rett og rimelig at du advares om at jeg er totalt uten takt og tone, stiv som en tømmerstokk og tungnem når det gjelder å lære dans. Og ellers er jeg snill og grei og spiser selv 
Jeg har hatt dag 2 med min lokale tilpasning til din oppskrift nå; olje til frokost, mat til lunsj, olje i ettermiddag, middag i kveldinga og olje før leggetid. Har overlevd dagen i dag og gitt Spiste lunsj fra salatbaren i dag og, men besinnet meg og spiste mindre enn i går. I dag ble det litt gresk salat med en bit kyllinglår og en solid dose creme fraiche+olje. Ble mett på en annen måte i dag, og er fortsatt mett (spiste kl 12.30) og tror det var oljen jeg hadde på salaten som gjorde utslaget. Men....jeg er ullete i hodet, har hodepine, er litt ukonsentrert - akkurat som når jeg går ned på kh. Er det mulig jeg har "abstinenser"?
Så savner jeg veldig jentene våre som skal trappe ned på kh og gå over på LK. Hvor er dere kjære dere? Jeg vil gjerne høre hvordan det har gått med dere i dag; om det ble den ene eller andre måten.
|