Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 20:53   #25
Fluke83
Medlem
 
Fluke83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 41
Innlegg: 81
Fluke83 er på en erverdig vei

Sv: Sprekk, ikke sprekk?

"Sprekk" er for meg også høykarbo-tull som sjokkis, potetgull, burger MED brød, pizza med melbunn o.l.

Jeg kaller det hverken sprekk eller utskeielse å gå bananas i lovlige ting, som baconsvor, bringebær med MASSE råkrem, spise blomkålbunnpizza til det tyter ut av ørene på meg osv. Jeg gir blanke F i kalorier, og jeg klarer aldri dytte i meg så mye at det går voldsomt utover karbene heller.

Vin og rene sprittyper eller heller ikke sprekk eller utskeielse, MEN... Her er det er stort MEN...

Hvis jeg har drukket såpass at morgendagen er litt uggen, da er det jeg har lettest for å krabbe til nærmeste burgersjappe eller den lokale pizzasjappa...
Det slår nesten aldri feil, he he.

Sitter der på en snurr kvelden i forveien og er såååå fornøyd med hvor deilig det er å kunne kose seg med alkohol og fremdeles føle meg "flink" ang. kosthold, så kommer dagen derpå med sin store dose selvmedlidenhet og alt jeg klarer å tenke på er kebab, burger, pommes frites, pizza..... *sukk*

Den der tar meg hver gang..

__________________


Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat