Sv: Slankere: Synes dere det er lett?
Jeg kan fortelle min historie litt kort. Jeg har ofte vært manisk opptatt av mat og å spise, og jeg er veldig blodsukkerstyrt. Jeg begynte på ketolysekuren i februar 2010 med intensjon om å bli slank på ketolyse for så å legge om til "normalt", sunt kosthold. Etter å ha erfart å få et mer avslappet forhold til mat i ketose, bestemte jeg meg for å fortsette på LKHF etter endt kur og over 20 kilo ned. Det er over et år siden jeg nådde målet mitt. Jeg har satt meg godt inn i både teorien bak og spiser variert og god mat. Jeg er ikke sulten, men jeg sliter fortsatt med sug. Jeg har mistet kontrollen over maten og havnet på karbokjøret 2-3 ganger siden i fjor sommer, og verst ble det nå i sommer, men jeg har skjerpet meg og klart å ta av kiloene på nytt. Jeg vil så gjerne bryte uvaner og avhengigheten når jeg går tilbake på ketolyse/LKHF, så jeg unngår sjokolade, brus, kunstig søtning og dessert. Nå har det gått to måneder, og jeg sliter fortsatt med sug. Det er lettere på ketolyse, men jeg synes ikke det er lett.
|