Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sliter litt med å få postet noe Prøver igjen.......
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Heia! Jeg kommer gjerne på salsakurs Bente; men synes det er rett og rimelig at du advares om at jeg er totalt uten takt og tone, stiv som en tømmerstokk og tungnem når det gjelder å lære dans. Og ellers er jeg snill og grei og spiser selv 
Jeg har hatt dag 2 med min lokale tilpasning til din oppskrift nå; olje til frokost, mat til lunsj, olje i ettermiddag, middag i kveldinga og olje før leggetid. Har overlevd dagen i dag og gitt Spiste lunsj fra salatbaren i dag og, men besinnet meg og spiste mindre enn i går. I dag ble det litt gresk salat med en bit kyllinglår og en solid dose creme fraiche+olje. Ble mett på en annen måte i dag, og er fortsatt mett (spiste kl 12.30) og tror det var oljen jeg hadde på salaten som gjorde utslaget. Men....jeg er ullete i hodet, har hodepine, er litt ukonsentrert - akkurat som når jeg går ned på kh. Er det mulig jeg har "abstinenser"?
Skulle nok fått fart på hoftene dine jeg, Dollsine
Vi har kursdeltakere i alder fra 14 til over 70, så alt kan læres i alle aldere!
De på 14 lærer nok raskere, men de som lykkes best i lengden er de som er tålmodige og ikke gir seg! ....sikkert omtrent som med å lære seg ett nytt kosthold!
Så bra at du holder deg lengere mett med fettet, Dollsine, fortsett slik, ikke gi deg, la det fungere lenge nok til å få fart på fettforbrenningen din!
For meg høres det akkurat ut som du har ketosehodepine. Du lå litt høyere på kh sist uke, gjorde du ikke, så kanskje er det kroppen som forteller deg at nå er den i ketose igjen Det er et bra tegn, og det gir seg jo etter en stund! Heier på deg!
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Herreguuuud! Jeg er så sulten og full av høykarbo at jeg lurer på om jeg skal dra på butikken og kjøpe smågodt! Skikkelig søtsug. Håper det gir seg etter å ha spist skikkelig mat.
Har forresten begynt å lese boken Wheat Belly av William Davis. Handler kort og greit om at det er den industrialiserte hveten som er grunnen til overvekt (andre korn også, men det er industrialisert hvete som blir konsumert mest). Har så vidt begynt på den, men den virker absolutt lovende! (og bittelitt motiverende i det jeg starter opp igjen nå også. Visualiserer grønn gugge i magen etter bolla ista nå!)
Nei, nei nei, ikke noe smågodt! Du har sukkersug, og det må du bare holde ut noen dager, det gir seg vet du. tenk på hvor deilig det er når det er borte. Kos deg med lasangen, du, spis deg god og mett på det! Og ja, visualiser den grønne gugga i magen, stå på!
Du må fortelle hvordan boka er, om det er noe vi andre også burde lese.
Pizzaen ble ikke like vellykket i dag som sist. Sist forstekte jeg bunnen, det gjorde jeg ikke i dag. Selv om det står på nettet at det ikke er nødvendig å forsteke, vil jeg absolutt anbefale det dersom noen av dere andre har tenkt å prøve den bunnen, altså
Sist redigert av bente1 : 14-09-11 kl 23:03.
|