Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Hei Foksy! Jeg rakk ikke svare til deg før jeg postet innlegget mitt; derfor kommer det to på rappen.
Først vil jeg bare sånn oss i mellom spørre hva "kudos" betyr? Ser at flere bruker ordet, men jeg vet ikke hva det er skjønner dere..... 
Jeg har også hatt pauser med mer kh, altså ikke type høykarbo men med litt økning, utan å ha opplevd vektnedgang når jeg startet på nytt igjen. Men det er jo meg; bra andre opplever det da.
Så bra du har løpt; jeg heier på deg både under trening og når du spriger maraton! Veldig bra du fikk sjekket de føttene dine så du ikke løper på deg skader. Jeg overpronerer også; og må ha sko som ivaretar dette, selv om jeg bare går og ikke springer som du.
Men du.... enten har du fått en utrolig billig leasingavtale, eller du røyka enormt mye - eller så har ikke jeg peiling på prisene for leasing. En splitter ny bil til hvor mye pr mnd?
Aller først, kudos = Bra jobba, feks 
Ja, de karbopausene virker tydeligvis ikke like godt på alle...håper det funker det du gjør nå da, med mer oljer og fett *krysse fingre*
Jeg skal ikke løpe maraton altså, "kun" 10 km...men det er mer enn langt nok for meg! Jeg klarer å presse ut 5 km på trening, så skal jeg løpe dobbelt så langt blir nok mye gåing innimellom...men det burde da gå om jeg tar tiden til hjelp 
Ja, jeg har fått en utrolig billig leasingavtale. 25.000kr i innskudd og deretter 1095kr/mnd i 3 år.
Jeg røyka gjennomsnittlig 10 om dagen og etter min regning blir det rundt 1300kr/mnd 
Glemte å skrive i sted at jeg har bakt kokosbrødet i kveld. Bakte uten sukrin, men jeg synes allikevel at det smaker ganske søtt...passer ikke for alt pålegg synes jeg. Men creme fraiche og lavkarbo syltetøy var veeeldig namm da 

|