Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 08:18   #21
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Nei, du får prøve å heve deg over kollegaene dine, det er egentlig ikke så nøye hva de syns... For å si det sånn, så er det ikke du som legger på deg å må gå rundt å prompe hele dagen av tørre kneipskiver, det er dem! hahaha

Det som gnir det ekstra inn er at ingen av de andre på jobben er overvektige. De spiser fint 3-4 brødskiver til lunch og legger ikke på seg. Men etterhvert som årene har gått så har jeg begynt å innse at vi ER forskjellige. Noen har bare lettere for å legge på seg, og da må man kjempe litt ekstra. Men jeg velger å tro at vi alle har våre personlige kamper å kjempe, selv om de er forskjellige.

Det med å spise noe annet til lunch på jobb klarte jeg faktisk å gjennomføre før sommerferien i år. Kom meg ut av brødhelvete da... var tøft syns jeg, mest alle kommentarene og blikkene. Men jeg klarte det altså. Og så kom ferien og da jeg startet på i august igjen så følte jeg null motivasjon eller overskudd til å lage matpakke klar på kvelden før. Det har med den nye hverdagen vår å gjøre - med oppstart i barnehage for minstemann, der to barn plutselig skulle ut og leveres. Har vært en tøff måned syns jeg. Men føler kanskje at vi har kommet liiiitt inn i rutiner o.l. Nok til at jeg kan prøve å skjerpe meg på enkelte områder i kostholdet igjen iallefall.

Men som du sier IKJ, det skal utrooolig styrke og velvilje til å for å bruke det lille man har av fritid til å stå på kjøkkenet. Personlig misliker jeg sterkt å lage mat, så jeg har et hinder å bryte bare der
Men skal ta noen små skritt uti det her, så satser jeg at det er håp for meg også.

Velkommen Joshy!