Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 08:44   #3539
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen!
Ååå i dag var jeg trøtt altså, vanskelig å komme seg opp tidlig, men siden sønnen måtte dras ut av senga hadde jeg ikke noe valg - sikkert like greit. Men gleder meg til helg nå altså.
I dag venter jeg noen vinduer som skal komme - de siste vinduene som skal skiftes i huset. Skal bli deilig å få den biten ferdig. Blir mye støv når de holder på med slikt, så lurte på om jeg skulle skaffe noen til å komme og vaske ned hele huset når de er ferdige.....hvis ikke må jeg vel gjøre det selv...

Dollsine: Ja nøyaktig slik jeg tenker: "Mer fett = holder meg lengre mett = total matmengde går ned = vektnedgang". Logisk regnestykke igrunnen, og tror det er derfor det presiseres alle plasser at en MÅ få i seg nok fett når en gjør dette. Nesten ingen orker å slanke seg i lengden dersom en må gå sulten for å få det til
Pizzabunnen kommer som en stor pose "melblanding" og en liten pose gjær, mikser de med vann og olje til en klissete masse som smøres tynt utover på et bakepapir. Skal heve 25min før den stekes. Mye bedre enn all annen lavkarbobunn jeg har prøvd, men selvfølgelig ikke helt som hvetedeig. Mama Lupes må jeg være hyperforsiktig med, jeg faller jammen ut av ketose med de selv om jeg ligger under 15g kh, aner ikke hvorfor. Det gjør jeg ikke av den pizzabunnen. Har tenkt å bruke de lefsene mer når jeg skal over på stabilisering, for de er kjempegode, men er mer restriktiv nå når jeg fremdeles skal ned i vekt. Jada det er kontrollfreaken i meg som taler igjen

Foksy: Grattis med ny bil! Gud for en kjempedeal du har fått da! Veldig bra å bruke de pengene du sparer på noe så fornuftig altså! -De fleste som slutter å røyke bruker opp pengene de sparer på sjokolade isteden, så tenk på det du når du sitter i den nye bilen din, at du har valgt å bruke pengene på den istedenfor både røyk og sjokolade - gir nok en enda større tilfredsstillelse rundt hvor flott du prioriterer!
Så bra at du kom deg ut og løp på mandag - deilig for deg å komme i gang igjen tenker jeg, og så bra at du merker at røyken ikke er i lungene. Fortsetter du jevnlig nå så tenker jeg også du vil merke en mye kjappere kondisøkning enn du gjorde mens du røyket!
Ja, det kokosbrødet er litt søtt i seg selv pga kokosmelet, så det er helt unødvendig med søtning i det. Kjempegodt med smør og ost synes jeg. Når jeg har det til fisk eller salt pølse/skinke pålegg skjærer jeg tynnere skiver og bruker mer smør på, da blir det veldig godt etter min smak

Sist redigert av bente1 : 15-09-11 kl 08:51.
bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat