Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-05, 07:00   #5
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Pølser fra Nordfjord

Lidl har pølser med 1 gr karbo!!!
Har akkurat oppdaget at Lidl har både Wienerpølse og flere andre pølsetyper med bare 1 gr. karbo pr 100 gram pølse!!!

Gjett hva jeg skal ha til middag i dag da...(fant også en sennep på Mega med 0 gr. karbo som jeg skal bruke i tilegg...)

her er det som du leita etter tenker jeg...........

stemmer at de har det....dro så glad og fornøyd for å kjøpe de en gang jeg...men dro at uten pølser,,,,er nok ikke villig til å gi 149 kr kg for pølser om de er lavkarbo aldri sååå mye altså,,,,,,men på sørlandet har de ketolysepølser,,både grill,ostegrill og kjøttpølser....men husker ikke hvor du bor jeg...så det blir kansje langt å dra for deg har smakt de ostpølsene,,,,,åh my good,,,de var knall gode altså.......

good luck

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat