Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 12:32   #5
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo og normalvekt?

Jeg er også innafor normalvektig og har levd moderat lavkarbo i over 4 år, strengere lavkarbo før det - før jeg ble gravid med siste barnet.

Jeg logget noen dager inntaket mitt på diett.no og fant ut at jeg godt kunne kutte i proteininntaket mitt faktisk. "Alle" sier jo at man må passe på å få i seg nok protein til alle måltider... men med min høyde og mitt vektmål så kunne jeg greit redusere inntaket av protein og bare passe på å få i meg nok fett - kokosolje flere ganger om dagen er supert, være forsiktig med karbohydratene... Jeg går ikke fort ned, har sikkert ikke blitt kvitt mer enn maks 2 kg, kanskje ikke det engang, vanskelig å si. Jeg har uregelmessig syklus og da endrer nok væskesammensetningen i kroppen seg deretter. Samtidig har jeg begynt å røre på meg mer, noe som forhåpentlig gir utskiftning av fett til fordel for muskler. Jeg merker at klærne har blitt litt romsligere de siste ukene (deilig!!) og energien har ikke blitt mindre av det. Jeg vendte meg til justeringene ganske fort og jeg veier ikke maten lengre og føler meg heller mer vel når jeg spiser litt mindre. Jeg går aldri sulten. Det er helt uaktuelt.