Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 12:39   #10113
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Vel, jeg synes ikke du skal si at det ikke er helt riktig, for det var faktisk det dia-legen til en kompis av meg fortalte ham.

Det kan da være litt feil selv om en av landets maaaaange dia- leger har sagt det. Dersom du sjekker Felleskatalogen, står det prisene der!
Mulig den var dyrere før, men den koster ikke mye nå! Ikke i forhold til mye annet de deler ut i bøtter og spann!

Og det var slettes ikke pris det var snakk om da jeg ikke fikk Lantus, men at jeg fortsatt har såpass mye egen produksjon og få følinger at den ikke passer for meg!
Vi lever i Norge og ingen behøver å leve dårlig med sin dia når det finnes medisiner som kan gjøre livet deres bedre. Sa min dia- spl!