Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 14:00   #19
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Sikker på at det ikke er ektoplasma?

Jeg synes det er litt mye pes rundt MUK, jeg. Ok, kanskje ikke det mest delikate, men i gamle dager brukte man ALT på dyret, marg som tunge og tarmer og what not. Det er respekt for naturen. Nå skal liksom alt være pent og stilt etter en kresen gane. Jeg har ingenting i mot MUK, så lenge matvarer er merket med det. Synes pølser med MUK kan smake vel så godt som pølser av rent kjøtt. Da er det langt verre med all denne potet-, mais og soyadritten de sper ut med.
Just my two cents.

Det er jo i grunn riktig at man bør bruke hele dyret. Men jeg klarer bare ikke innvolder og sånn...
Fikk servert nyrepai i England en gang for ca 15 år siden. Sliter fortsatt med tanken på at jeg spiste nyrer...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat