Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 14:05   #20
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Det er jo i grunn riktig at man bør bruke hele dyret. Men jeg klarer bare ikke innvolder og sånn...
Fikk servert nyrepai i England en gang for ca 15 år siden. Sliter fortsatt med tanken på at jeg spiste nyrer...

Mmmm, nyrer! Og lever, og lunge og og og ... Hehe. Hva er det egentlig med oss som gjør at enkelte deler av kjøttet er verre enn det andre og gir folk sperrer for å spise det? Jeg synes faktisk det er litt merkelig. Men så elsker jeg innmat, da. Spiser elg/reinstunge hver jul, f.eks. Snadder. Og sylte? Det er jo grisehodekjøtt. Både vi og økologien hadde hatt godt av at vi ikke la så mange egenskaper til det vi spiser ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat