Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-05, 10:37   #6
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Pølser fra Nordfjord

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

Lidl har pølser med 1 gr karbo!!!
Har akkurat oppdaget at Lidl har både Wienerpølse og flere andre pølsetyper med bare 1 gr. karbo pr 100 gram pølse!!!

Gjett hva jeg skal ha til middag i dag da...(fant også en sennep på Mega med 0 gr. karbo som jeg skal bruke i tilegg...)

her er det som du leita etter tenker jeg...........

stemmer at de har det....dro så glad og fornøyd for å kjøpe de en gang jeg...men dro at uten pølser,,,,er nok ikke villig til å gi 149 kr kg for pølser om de er lavkarbo aldri sååå mye altså,,,,,,men på sørlandet har de ketolysepølser,,både grill,ostegrill og kjøttpølser....men husker ikke hvor du bor jeg...så det blir kansje langt å dra for deg har smakt de ostpølsene,,,,,åh my good,,,de var knall gode altså.......


good luck




.
Skjønner det, men faktum er den at Lidl setter ned prisene lenge før produktene går ut på dato, og da selger de dem med 30% rabatt.

Om du ser nederst til venstre, eller var det høyre, så ser du et tall på Lidls prisplakater.

Dette tallet viser hvor lenge et produkt kan selges til full pris før det settes ned i pris før det går ut på dato (ikke helt rett sånn gramatikaslk, men...). Om jeg ikke husker feil, så er det over 1 uke før utløpsdato at pølsene settes ned med 30% i pris...

Og på den andre siden, du har vel ikke tenkt å spise pølser hver dag, så en pakke pølse i ny og ned til ca 58,- burde de fleste klare...det gjør også jeg med min slunkne studentkasse....


.


Sist redigert av Ziggy : 14-10-05 kl 19:10.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat