Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Kjenner jeg er mer mentalt innstilt nå. Jeg higer etter forumet hele tiden.
Leser rundt og prøver finne noe å svare. Engasjere meg. Spørsmålene som har dukket opp her fra både Bentis og Dollis gjennom månedene har jeg tidligere sendt inn til psykologen min, med ønske om å lure inn denne oppmerksomheten etterhvert. Og jaggu sa jeg smør... Litt grilling i dag, men ellers gikk det fint. Noen øyenåpnere fikk jeg også, og har litt å tenke på nå fram til neste. Forhåpentligvis fikser jeg dette også nå, altså - maten og alt.
So far, so good! Mamma steker chips og kylling til bror. Jeg kokte meg grøt på smør, fløte, salt og JBKM rett før. Mulig dette kommer til å gå bra.
Håper å høre noe angående jobb så snart som mulig, altså. Er greit å sove om dagene, men jeg liker jo best å holde meg i konkret aktivitet, ikke bare sulle rundt puslespill og Isfolket. Minn meg bare på dette når jeg en gang er i arbeid og depper igjen
Gikk en fabelaktig lang tur i går. Mørkt, kaldt og vått - men akk så innmari deilig. Stiv og støl i lårene i dag, men regner med jeg tar meg en tur en dag i helgen. "Bare" par-og-tredve trehundre meter høyt, men det er tross alt rett opp! Kramper både her og der
Nå skal ketostix'ene settes fram på badet. Er ferdig med å se ut som en vasstrukken pølse! De morsomme bildene kommer litt leiter ån